Mi-a zâmbit…

violete

Un apel telefonic, la ceas de seară. Nici scurt, nici foarte lung. Cu totul și cu totul neașteptat. O voce foarte plăcută. Un ton familiar deși o voce complet necunoscută.

În urmă cu câteva zile spuneam că n-am nicio veste de la ea. Că întârzie dar că sunt înarmată cu încredere și cu foarte multă răbdare. Că știu că va sosi.

Da. Când nu mai așteptam decât, așa, în virtutea inerției, când părea că e prea ocupată să treacă și pe la mine, a venit. Într-o seară de martie, Speranța mi-a zâmbit. Avea un zâmbet sincer, cuceritor. În prima clipă m-am gândit că a greșit ușa dar nu era așa. Îmi cunoștea numele. Astfel că, mai întâi, m-am bucurat. Și imediat m-am îngrijorat. Poate că, puțin, chiar m-am speriat. Apoi, din nou m-am bucurat și iar m-am ingrijorat. Și tot așa. Cred că făceam fețe-fețe…și mi-a părut bine că nu mă putea privi nimeni. Nu știu ce culori aveam, nici nu vreau să știu. Nu-i deloc simplu când Speranța zâmbește după foarte mult timp.

A putea să te bucuri de zâmbetul Speranței e un exercițiu care se reînvață cu greu. Cu cât perioada de așteptare e mai îndelungată, cu atât mai dificilă este reînvățarea.

În viață, e important să nu disperăm niciodată. Zâmbetul senin și calm al Speranței va înlătura până și cea mai cruntă deznădejde. Nu e greșeală mai mare ca aceea de a uita să sperăm.

..

10 comments

  1. Buna! Imi pare asa de rau ca nu ti-am mai scris 😦 nu am timp de nimic… sunt stresata, obosita, panicata 😦 Esti bine??? Te pup, o zi minunata sa ai!

      1. ti-ai schimbat si blogul, observ 😕 noroc cu fb asta :))) te pup, ai grija de tine! si nu te uit, oricat timp ar trece

  2. Am citit deunăzi un articol, cum că speranţa ucide concretul, că omul dacă nu ar mai spera atât, ar fi pus în situaţia de a se lupta cu verdictele, că aşa ar înceta să mai viseze şi ar fii ancoraţi mai bine în real. Probabil ar fi tristeţe mai multă, am concluzionat eu. Îţi doresc să te fi găsit concretul unei speranţe! Bat câmpii, Elly! Mult noroc în tot ce faci!

Leave a comment