Sunt gratis. Le vrei pe toate?

strategii de marketing

Zilele trecute primesc un mail: “Sunt gratis. Le vrei pe toate?”

“Strategie de marketing online, cu un titlu care sa te prinda”, imi zic. Poate un fel de noua inselatorie. Oricum, inca una in plus in imensitata online-lui ce mai conteaza?

Mail-ul era de la OLX. Fostul Mercador. Il deschid. Par sa fie anunturi. Habar n-aveam ca au si o sectiune de produse gratuite sau mai degraba donatii de diverse obiecte. La cat umblu eu pe respectivul site nici nu e de mirare ca nu stiam.

Aflu ca cineva doneaza un capac de telefon, altul o lampa pentru birou, altul niste pantofi pentru copii. Isi mai cautau stapan o saltea, niste monede, si, la final, o pisicuta birmaneza. A, si-o litografie veche de vreo suta de ani. Hmm… Ia sa intru si pe site!

Nu vad mai nimic din ceea ce era in mail. În schimb, ma asalteaza din toate partile pisoiasi mai mari si mai mici, catelusi la fel, si cam atat. Obiecte de genul carora erau ca „exemplu” ( a se citi „momeala”) in mail…extrem de putine. Aproape inexistente. A, ca uitasem! Litografia putea fi donata doar unei fețe bisericești. Deci cat mi-ar fi placut mie…pofta-n cui.

Mi se face mila de catelusii si bietele feline cu ochisori vii si boticuri umede ce-si cauta stapani. Sunt foarte, foarte multi. Un lucru m-a frapat. Desi sunt atat de multi, o serie lunga de alte anunturi sunt de genul: „Donez catel rasa X pentru monta”. Altceva care m-a uimit e ca animalutele de companie sunt denumite „produse” si, mie personal, nu-mi suna deloc bine.

Poate pentru unii dintre ei se vor gasi persoane care sa-i adopte dar pentru majoritatea n-as crede. Curios e că sectiunea de gratuitati sau imprumuturi ar trebui sa poarte un nume. Nu poarta si habar n-am pe ce cale se ajunge acolo, in afara de mail. O fi si asta tot o strategie…

…Si m-am bucurat ca Snow este intr-o familie care il iubeste enorm. Si ca este foarte fericit. Desi…putea sa fie si el pe strazi. Sau poate nici macar pe-acolo sa nu mai fie…

Snow privindu-ma Snow, privindu-mă. Cu drag, vreau să cred 🙂

22 comments

  1. …din nou simt ca acest articol e o extensie a gândurilor mele. Nu stiu ce o fi in capul multor oameni, dar am văzut grozăvii mari la sectiunea ”produse” pe olx. Cat despre animăluţe, multe sufleţele, puţini doritori. Te îmbraţişez cu drag..

  2. Snow te priveşte cu curiozitate, te-a uitat de când nu te-a mai văzut.
    Oricum, n-am înţeles de ce nu i-ai adus câţiva semeni şi căţeluşi cu botic umed care aşteaptă să fie înfiaţi…
    Dacă nici tu, o iubitoare animale, care are şi grădină, atunci cine? Unul ca mine, care stă la bloc?

  3. Ziua buna, draga Elly! Bine te-am regasit pe aici. Ce frumos portret i-ai facut lui Snow. Tare aratos mai e prietenul tau miorlaitor.
    Iti doresc zile frumoase si vesele! 🙂

  4. Pingback: Enigma
  5. Pingback: Cosaş
  6. deh, pisoiul a crescut, acum s-a facut domn serios. asa pare.
    pe mine nici o fraza oricat de pompoasa nu ma mai atrage, or n-am timp sa rasfoiesc poate. pisoiul meu ganguitor si cu zambet stirb imi ocupa tot timpul.
    te imbratisez.

  7. Are o privire tare albastra pisoiul si in orice caz te privea ca pe o…fripturica. Adica cu multa dragoste vreau sa zic. Pe OLX nu prea intru, chestia cu donatiile este interesanta, mai ales ca am 5 hamsteri pregatiti de viata.

  8. E tare frumos motanul tau. In august am gasit o pisicuta abandonata si singurica pe strada si am luat-o acasa. A fost prima data cand faceam asa ceva. E o frumusete si e dulce si iubitoare. Dupa vreo luna si ceva am aflat ca e din aceeasi rasa cu motanul tau. Asa am ajuns la blogul acesta. Cautam motanei … “pentru viitor”. 🙂 . E o rasa rara in Romania. Dar reprezentantii rasei sunt pisicute cu adevarat deosebite.

Leave a Reply

