Gurile rele spun că…

blonde superwoman

Vara 2014 n-a fost una caniculara desi, cu siguranta, cel putin o persoana dintre cunoscutii mei m-ar contrazice imediat si vehement. Parca spre a compensa cumva, televiziunile au facut tot ce le-a stat in putinta ca vara sa fie cat mai “fierbinte”, fiecare eveniment fiind transformat intr-unul “senzational”.

De departe, in vara asta, cel mai hot subiect il reprezinta prezidentialele. Gurile rele (jurnalistii televiziunilor noastre) spun ca ar fi inflatie de candidati la presedintie. Ca tot felul de neaveniți ar vrea sa acceada la functia suprema in stat. Si ca deja sunt prea multi.

Câtă vreme numai cine nu vrea nu candideaza…zic ca ca n-o sa fie candidați de ajuns pâna nu candidez si eu. De ce sa nu încerc? N-am treaba cu vreun partid da’ pot candida ca independent(a) iar dupa ritmul in care se lanseaza candidaturile, nici nu cred ca o asemenea întreprindere e ceva prea complicat. Cel putin nu pare.

Treaba stă cam așa.

Sunt femeie si blondă pe deasupra, calitati care se apreciaza maxim in momentul de față, poate și fiindcă-i la modă (politically correct). E un moment favorabil, de care neaparat trebuie sa profit. Ce alte calitati ma recomandă? Păi…sunt foarte hotarata, muncitoare si am o rezistenta incredibila. Pot lucra si optsprezece ore pe zi fara somn. Acum, ca abia m-am intors de pe litoral, sunt si bronzata.

Poate ca n-am mare talent oratoric dar ce, parca altii au?!? Altii…adica unii dintre deja anuntatii candidati.

In plus, sunt săracă si cinstită, doua calitati rare cu care cred ca as putea prinde chiar si doua mandate. In istoria noastra recenta exista precedente.

Recunosc ca am capatat mai mult curaj de cand am vazut ca pentru functia de presedinte nu-i nicio problema daca ai fost turnator, daca minti si daca nu-ti respecti cuvantul dat, daca ai fost procuror sau securist, daca te-ai imbogatit peste noapte, daca n-ai niciun talent nici macar politic, daca esti doar un măscărici si altele de gen.

Neavand de-a face cu absolut nimic din cele mai sus enumerate, ma consider mai valoroasa si mai corespunzatoare decat ceilalti candidati.

Daaar… Posed vreo zece găini. Să le tai?!? Pentru ca în trecut am vazut ca ouăle pot fi periculoase. Un adevarat călcîi al lui Ahile.

Sa vorbesc despre programul meu politic? Pai…n-am de gand sa elaborez vreun proiect de țară sau ceva asemanator. Oricum, nimeni nu l-ar citi, romanii de-abia avand timp pentru postările de pe Facebook. Marturisesc insa ca, deocamdata, la fel ca si ceilalti (contra)candidati, habar n-am ce-ar trebui facut pentru Romania. Sa ajung eu acolo, in scaunul ala înalt, si o sa vad atunci ce se poate face. Daca se mai poate face ceva.

Una peste alta, candidatura mea e ce trebuie. De un slogan mai am nevoie si totul va decurge perfect.

 

23 comments

  1. ..ai nevoie de 200. 000 de semnături, in prima fază; asa că eu, ca si Sonia, mă pregătesc să semnez. Te sustin. In altă ordine de idei, ai pus punctul pe I in felul tău, ca sa spun asa, pentru că mai debusolati ca acum, in ceea ce priveste functia de presedinte al tării, cred că nu am fost nicicând. Şi nu vreau sa aleg dintre două rele, răul mai mic, cum se tot spune prin jur. Deci te aleg…pe tine. Punct.

  2. Sloganul poate fi “Cu blondele înainte”. Şi iese Elena Udrea…
    Păi tu cu asta te lauzi, că eşti cinstită, deci şi săracă? Păi aceste aşa-zise calităţi, te trag în jos rău de tot. Dar poate te-ai încuscrit cu vreun clan mafiot, ceea ce ar fi o mare bilă albă…

  3. Semnatura dau si eu!
    Dar mai bine nu candida pentru ca: a alege un presedinte in tara asta e ca si cum as alege ce ins in sevraj as vrea sa… ma opereze pe creier! 🙂 Tu n-ai intra in aceasta categorie si mi-ai strica frumusete de zisa! :)))

    Ca tot ai amintit de oua: Bula intreaba vanzatoarea de la alimentara:
    – Doamna, ai oua?
    – Am!
    – Travestituleeee!

  4. Dragii mei, v-as raspunde tuturor dar nu am timp, nu sunt acasa si mai multe zile e posibil sa nu ajung pe net. Deci nici pe bloguri. 😦
    Textul e un pamflet (la categoria asta este incadrat), sunt deja satula de discutiile legate de prezidentiale pe care le mai prind pe la TV asa ca am ridiculizat putin toata situatia.
    Multumesc pentru sustinere 😉

  5. Pingback: Vin tătarii!
  6. Mi-ai amintit ce-i pe wallul meu da nu-i pe val 🙂
    Din pacate nu se va schimba nimic in bine deocamdata, uite ca sunt si eu pesimista, asta se intampla rar.
    In sensul ca mai bine tac atunci cand ma loveste pesimismul 🙂
    Dar eu te votez Elly. Dup-aia imi aleg fotoliul de ministresa, da?

  7. Pingback: Extaz
  8. Aaa, păi așa merge ?! Ce dai să te votăm ?! Altfel cum ? Așa, pe degeaba ?!

    Să ai zile senine, Elly, și să mai scrii pamflete de-astea. Păcat că nu le citește cine trebuie. Și dacă le citește, nu le înțelege, așa că tot e păcat.

  9. Pingback: Recunoştinţă

Leave a Reply

