Aproape fără cuvinte

Olivia de Havilland - MellyOlivia de Havilland în rolul Melanie (Melly) în Pe aripile vântului

Un fel de continuare de Aici.

Începutul de an 2012 m-a adus în blogosferă și, curând, într-o lume cu totul nouă în care am cunoscut mulți oameni.

În tabelul de la Miercurea fără cuvinte, pseudonimul Melly, al posesoarei unui blog sensibil, m-a trimis exact în acea zonă.  Deși nu-i cunoșteam chipul proprietarei, mi-am imaginat mereu că femeia din spatele blogului este ca persoană precum personajul pe care și l-a ales ca avatar: sensibilă, iubitoare de oameni și frumos. Și-a ales bine avatarul și nici eu nu m-am înșelat.

Ieri dimineață am aflat ceva ce m-a tulburat profund și m-a lăsat pentru multe ore aproape fără cuvinte. Melly, de fapt Nico (Nicoleta) a plecat de peste o lună dintre noi. Scriam cândva că Din viața mea dispar oameni. Continuu. Așa este…

Scumpei tale pisicuțe siameze Cici, “surioara” din depărtare a lui Snow, fapt pe care mi l-ai comunicat imediat ce l-ai descoperit, îi vei lipsi, Melly.  Și nouă la fel.

Dumnezeu să te odihnească în pace!

P.S. – Între timp am descoperit pe FB și chipul blând al lui Melly/Nico.

12 comments

  1. Am scris si eu o mica amintire la mine pe blog despre Melly si imi pare tare rau ca eu nu am fb si nu o pot vedea pe adevarata Melly, desi sunt convinsa ca a fost o persoana foarte sensibila!
    Speer sa-si fi gasit linistea despre care scria aproape în fiecare postare! Imi pare asa de rau…:((
    Tu sper ca esti bine.sanatoasa, voinica… :))
    pupici!

  2. Așa cum spune și draga de Minnie, cuvintele sunt de prisos și aproape nu vin în astfel de momente, când rămâi mut, ți-e greu și să spui ceva…RIP. S-o odihnească Dumnezeu, era o persoană blândă și evlavioasă.
    Tu să fii bine, să ai forța celor care sunt departe de casă, că nu-i ușor, dragă Elly.
    Te îmbrățișez cu mare drag!

  3. Și eu am cunoscut-o pe Melly în blogosferă acum câțiva ani. Ea a fost aceea care m-a convins, prin cuvintele ei blânde și calde, să ader la Jurnalul de femeie. O vizitam cu mare drag, pentru descrierile ei sfătoase, pentru ”galeriile de pictură”, pentru Cici, pentru atmosfera mereu caldă și liniștită din cuibul ei virtual. Pentru mine, Nicoleta va rămâne mereu Melly…

  4. Si pe mie m-a afectat mult disparitia ei.Cateva zile am fost obsedata.Era un inger,nu o femeie din lumea noastra.Pacat!Nu vreau sa stiu mai multe,pentru a voi suferi mai mult.Pentru mine ramane Melly.

  5. Rar am “calatorit” pe blogul ei si am retinut-o pentru simtamintele ce le aveam cand treceam pe acolo… Vestea despre moartea ei m-a lovit in moalele capului si mi-e greu sa intelg cum de am simtit astfel pentru cineva necunoscut, dar recitind paginile scrise de ea am gasit o oarecare explicatie: bunatatea care se “vadea” in spatele cuvintelor ei, sensibilitatea… Si, poate, vestea venea “la pachet” cu altele… 😦
    Pe “Blind love” am evitat cu intentie sa scriu despre actrita O.H. pentru ca rolul din “Pe aripile vantului” m-a dus cu gandul la Melly. Am accesat contul ei de FB si – poate ma insel – dar mi se pare ca seamana la chip cu aceasta actrita… care in film are calitati despre care cred ca le-a avut Melly…

  6. ..am mai citit la Diana despre ea şi m-a mâhnit enorm. Era tânără şi frumoasă. Păcat. Nu-mi închipui cum poate dispărea astfel..un om.Îmi pare rău.

  7. Pingback: Greu …

Leave a Reply

